Elf
7. 8. 2007
Elves
![]() |
Rasa Elfů uctívá bohyni vody a přírody. Elfové mají štíhlá a pružná těla, dlouhé uši a krásné jemné rysy. Během doby obrů, měli mezi rasami nejvyšší místo. Když byli obři zničeni, síla a vliv Elfů byl oslaben. V dnešní době obývají pouze část lesa na hlavním kontinentu.
Zvláštní schopnosti Elfů:
Jejich schopnosti se slušně vyrovnají schopnostem ostatních ras. Mohou zadržet dech na delší dobu a také mohou skákat z větší výšky než ostatní.
Základní vlastnosti Elfů:
Elfové jsou moudří a bystří. Jsou rychlí v útoku, rychle běhají, a také rychle kouzlí. Mají také výborné vlastnosti pro své lukostřelce a velmi dobře vyhýbají nepřátelským ranám.
Elfská vesnice
Od starodávných časů, byla vesnice nacházející se nad jezerem obydlena Elfy, kteří žili v harmonii s blízkým lesem a vzkvétali pod ochranou Worldtree Glade. Po tom, co byli zrazeni Lidmi, 12 Starších Elfů vykouzlilo mocné kouzelné pole okolo lesa aby zabránili ostatním rasám od vstupu. Nicméně během války s DE bylo sedm Starších zabito a síla magického pole okolo Elfského lesa byla oslabena. Mladí elfové navrhovali že by měli přestat žít v izolaci od okolního světa a jejich požadavku bylo vyhověno. Jako výsledek bylo magické pole úplně odstraněno a dlouho ukrytá elfská pevnost byla konečně odhalena okolnímu světu.
The Worldtree Glade
The Worldtree Glade je domovem Mother Tree – největšího a nejstaršího stromu na světě. Říká se že bohové používali Mother Tree k vytvoření elfské rasy. Od té doby poskytuje Mother Tree ochranu lesu a jeho obyvatelům. Ačkoliv WorldTree Glade je přítomný v každé elfské osadě, původ všech stromů je ze semen Mother Tree. Okolo WorldTree Glade utočí strážci na vetřelce z ostatních ras a chrání elfy. Nerupa , starodávný pavouk, zavázán k ocrhaně elfů po domluvě s Mother tree, se tam nachází také.
Od starodávných časů, byla vesnice nacházející se nad jezerem obydlena Elfy, kteří žili v harmonii s blízkým lesem a vzkvétali pod ochranou Worldtree Glade. Po tom, co byli zrazeni Lidmi, 12 Starších Elfů vykouzlilo mocné kouzelné pole okolo lesa aby zabránili ostatním rasám od vstupu. Nicméně během války s DE bylo sedm Starších zabito a síla magického pole okolo Elfského lesa byla oslabena. Mladí elfové navrhovali že by měli přestat žít v izolaci od okolního světa a jejich požadavku bylo vyhověno. Jako výsledek bylo magické pole úplně odstraněno a dlouho ukrytá elfská pevnost byla konečně odhalena okolnímu světu.
The Worldtree Glade
The Worldtree Glade je domovem Mother Tree – největšího a nejstaršího stromu na světě. Říká se že bohové používali Mother Tree k vytvoření elfské rasy. Od té doby poskytuje Mother Tree ochranu lesu a jeho obyvatelům. Ačkoliv WorldTree Glade je přítomný v každé elfské osadě, původ všech stromů je ze semen Mother Tree. Okolo WorldTree Glade utočí strážci na vetřelce z ostatních ras a chrání elfy. Nerupa , starodávný pavouk, zavázán k ocrhaně elfů po domluvě s Mother tree, se tam nachází také.

• Elven Fighter (Elfský bojovník)
Elven Fighters jsou fyzicky trénovaní k ochraně lesa a svých elfích soukmenovců před nejrůznějšími nepřáteli, včetně příšer, Lidí a Temných Elfů. Bojovníky se stávají mladí Elfové se silným tělem i myslí, kteří příležitostně opouštějí les a cestují daleko za nebezpečím. Mezi jejich základní vybavení patří meč a kožené brnění.
Styl hry za Elven Fighter je podobný jako za ostatní bojovníky. Nicméně, díky vysoké obratnosti (DEX) mají rychlé pohyby a útok. Ačkoliv vládnou skvělou lukostřelbou a uměním rychlého uhýbání, jejich útoky nejsou tak silné jako útoky ostatních ras. Elven Fighters také ovládají léčící magii, kterou mohou na sebe sesílat.
Vlastnost | INT | STR | CON | MEN | DEX | WIT |
Hodnota | 23 | 36 | 36 | 26 | 35 | 14 |
• Elven Knight (Elfský rytíř)
Elven Knights jsou trénovaní v šermu na profesionální úrovni. Díky tomuto tréninku mají efektivní útočné i obranné schopnosti, nosí mithrilové brnění a zbraně, se kterými svoje dovednosti nejlépe využívají.
Styl hry za Elven Knights je odlišný od hry za ostatní rytíře díky jejich vysoké agilitě a schopnosti sesílat uzdravující kouzla. Jejich rychlý pohyb a kouzlení z nich dělá žádané spolubojovníky.
• Temple Knight (Templář)
Temple Knight, který vyrostl až do výšin šermířství, využívá sílu Bohů světla a vody jak pro svou magii, tak pro svůj meč. Na bojišti vyvolává cubic na pomoc v útoku pomocí Summon Storm Cubic nebo cubic, který mu obnovuje fyzické síly kouzlem Summon Life Cubic.
• Sword Singer (Zpívající meč)
Swordsinger má nádherný hlas, kterým zvyšuje morálku svých spolubojovníků a pomáhá jim v boji. Umí i obnovovat jejich fyzické síly pomocí Song of Life nebo zvyšovat obrannou sílu spolubojovníků kouzlem Song of Earth. Zvuk Swordsingerova hlasu je vítaný v každé skupině.
• Elven Scout (Elfský skaut)
Někteří Elfové preferují luky před meči, z těchto Bojovníků se stávají Elven Scouts. Žijí pohodlně venku v lese, jejich základní výbavou je luk, dýka a lehké brnění.
Styl hry za Elven Scouta je podobný jako za Rogue, jehož schopnosti se nejlépe hodí do lesa. Jeho léčící a podpůrná magie je výhodou v každé skupině. Díky vysoké obratnosti (DEX) a rychlým pohybům bývají excelentními průzkumníky a mistři útoků z dálky.
• Plains Walker (Stepní chodec)
Plainswalker, který je přivyklý životu venku více než v uzavřeném prostoru, je dobrodruh vycvičený ve všech oblastech boje a průzkumu. Útočí na protivníky ze zadu s použitím Backstab, umí také odlákat příšeru od svojí skupiny pomocí Lure.
• Silver Ranger (Stříbrný hraničář)
Silver Ranger je ideální Elfí válečník v boji s lukem. Ovládá Double Shot, kterým vystřekí dva šípy rychle po sobě a Burst Shot, kterým zasáhne několik nepřátel v určitém okruhu.
• Elven Mystic (Elfský mystik)
Podobně jako lidští kouzelníci, používají elfští mystici útočnou a uzdravovací magii, stejně tak se oblékají do rób a nosí hole. Magickou moc si půjčují od duchů a zaměřují se na trénovaní magických dovedností.
Herní styl je podobný jako u Human Mystika, ovšem Elven Mystic má vyšší WIT a díky tomu i rychlejší kouzlení, stejně tak vyšší rychlost pohybu. Elven Mystik neumí používat černou magii.
Vlastnost | INT | STR | CON | MEN | DEX | WIT |
Hodnota | 37 | 21 | 25 | 40 | 24 | 23 |
• Elven Wizzard (Elfský kouzelník)
Elven Wizardi rozdělují magické síly světa na čtyři elementy, podobně jako na světlé a černé. Zesilují účinky těchto elemtů a magicky je kombinují. Elven Wizardi ovládají středně náročnou elementální magii a vyvolávaní. Herní styl za Elven Wizarda je podobný jako za ostatní Wizardy jiných ras, ovšem, charakteristika magie, kterou ovládají, a typy stvoření, která vyvolávají, jsou odlišné. Ačkoli rychle kouzlí, síla magických útoků Elven Wizardů je slabší, neovládají také černou magii.
• Elemental Summoner (Vyvolávač elementálů)
Elemental Summoner používá v boji služebníky a ovládá nejrůznější typy vyvolávacích kouzel. Stejně jako ostatní vyvolávači, účastní se bitev prostřednictvím služebníků. Služebníkům zvyšuje obranou fyzickou i magickou sílu kouzly Servitor Physical Shield a Servitor Magic Shield. Elemental Summoner umí i zvyšovat útočnou sílu pomocí Servitor Haste.
• Spell Singer (Zpěvák kouzel)
Spellsinger je velmi blízký s magií elementálů a primárně ovládá magii, která pochází z vody. Umí kouzlit štít nazvaný Freezing Skin, který od něho odvrací zranění a střílí ledová ostří kouzlem Ice Dagger na nepřítele.
• Elven Oracle (Elfský věštec)
Elven Oracle je Mystik, který získává sílu Bohů k vykonávání zázraků. Sice má podobné schopnosti jako Human Cleric, vyznává ale odlišné Bohy, stejně tak ovládá jiná kouzla a dovednosti.
Styl hry za Elven Oracle je podobný jako za Clerica. Nicméně, Elven Oracle se rychle pohybuje, rychleji kouzlí a zaměřuje se na odlišné dovednosti.
• Elven Elder (Elfský stařešina)
Elven Elder zaujímá přední místo v náboženství Vody, pomáhá spojencům pomocí nejrůznějších podpůrných kouzel. Zvyšuje obranou moc štítů kouzlem Bless Shield. Když je nejhůře, umí seslat na nemrtvé Might of Heaven.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář